Sfaturi practice /
26 septembrie 2018

Anunțul de vânzare are un rol esențial pentru o vânzare rapidă

redactare-anunt-imobiliarRedactarea anunțului de vânzare este un proces care trebuie abordat cu seriozitate. În urma parcurgerii anunțului, cumpărătorul potențial trebuie să poată extrage toate informațiile de care are nevoie pentru a stabili dacă locuința corespunde nevoilor sale locative și bugetului disponibil.

Decizia de vizionare a unei locuințe este determinată în foarte mare măsură de informațiile cuprinse în anunț. Textul concis, dar cu informații complete și imaginile relevante determină cumpărătorul potențial să viziteze locuința, respectiv să facă un pas către luarea unei decizii de cumpărare.

În general, oamenii sunt atenți cu timpul lor și, este foarte probabil să nu sune pentru a cere mai multe informații dacă anunțul nu i-a convins că ceea ce promovează este în acord cu nevoile lor. Așadar, dacă vrei un anunț eficient, care să atragă atenția, trebuie să tratezi cu atenție toate elementele care îl compun.

Titlul este extrem de important deoarece el generează vizualizarea anunțului. Titlul trebuie să atragă atenția, eventual să sublinieze un avantaj competitiv. În principiu, titlul trebuie să ofere, pe scurt, perspectiva asupra anunțului, într-o manieră cât mai concisă cu putință.

Descrierea. Este recomandată o descriere concisă și cuprinzătoare. Nu trebuie neglijate detaliile tehnice ale locuinței, de la suprafața utilă, la numărul de camere, dotări, până la facilități ale zonei. Textul anunțului trebuie să răspundă la cea mai mare parte a întrebărilor pe care și le-ar putea pune cumpărătorul potențial. În plus, anunțul ar putea deveni mai vizibil pe motoarele de căutare sau pe site-urile specializate în anunțuri imobiliare, fiind afișat utilizatorilor care se angajează în căutări specifice.

De exemplu, un utilizator ar putea căuta „apartament cu 2 camere Lipovei, centrală proprie”. Specificarea zonei și a dotării apartamentului cu centrală proprie îi va determina afișarea în lista de rezultate pe care o va genera căutarea cumpărătorului potențial.

Nu în ultimul rând, în descriere trebuie cuprinse și datele de contact, în cazul în care nu există o rubrică specială pentru publicarea acestora.

Imaginile. Un anunț fără imagini are șanse foarte mici să fie vizualizat. Așadar, adăugarea de imagini este vitală pentru ca anunțul să atragă vizualizări și, implicit, cumpărători potențiali pentru locuința promovată. Este recomandat ca imaginile să fie de calitate, iar locuința să fie pregătită pentru ședința foto. Este important să fie surprinse avantajele competitive pe care le prezintă locuința. Proprietarii ar trebui să se ferească de expunerea obiectelor personale în pozele de vânzare. Printre elementele de evitat ar fi uscătorul de rufe, încălțămintea înșirată la intrare, haine îngrămădite pe cuier, etc.

Procesul de documentare derulat în vederea luării unei decizii de cumpărare se desfășoară online, iar dacă proprietatea nu este prezentată corespunzător, șansele ca tranzacția să fie făcută rapid scad considerabil.

Istoricul de navigare printre proprietăți va fi afișat aici de îndată ce vei vizualiza proprietăți.